Article

Tweets of the Week - 2/17

A look at the best tweets from the world of UFC. Follow @ufc, the list of official UFC accounts, the list of UFC fighters and the list of Strikeforce fighters to keep up with these guys.
UFC on Fuel TV: After Tweets
Even prettier than last night!! Lmao!! pic.twitter.com/Bwflv2NC  -Walel Watson

Thank you @danawhite, @lorenzofertitta, @ufc for the privilege and honor to compete and represent the Midwest!  -Jake Ellenberger

Thanks so much for all the support! Feels good to get another win but shouldn't have lost the 1st round.. Hope you enjoyed it, on 2 the next   -Stefan Struve

Want to thank everyone for all the support! Everyone that came and watched all around the world! Especially the Croats! Lol means a lot!  -Stipe Miocic
 
Diego thanks Jake - "that was one of the funnest fights of my career, he was just willing to go in and scrap for three rounds"   -ufc

Want to thank everybody for the support and congrats. Was trying to finish him but he was a tough guy. Hope you guys enjoyed the show @ufc  -TJ Dillashaw

I think diego and ellenburger are gonna take my fotn bonus hahaha those guys are warriors  -John Albert

Oops    -Dave Herman

Hey Jealousy
@RamseyNijem I swear if u r teaching other guys to strip and I'm not there so help me gawd I'll fly the f-word out there and ruin sundance   -Justin Edwards

Navigating the Social Media Landscape
@BryanCaraway bro you gotta teach me what #FF means on twitter and all the other slang  -John Albert

@UFCPrinceAlbert smh shaking my head lol!  -Bryan Caraway

I feel like if I tweet about Facebook I'm talking about my old gf to my new gf #ryanjimmo  -Ryan Jimmo

Going to eat dinner And then watch the @ufc fights delayed so I'm staying off twitter till then even if it kills me! Lol   -Miesha Tate

Ingenuity -It Doesn't Always Smell Nice
You know you're from the westside if you use a coffee bean cup to pick up your dog's poop....  -Ronda Rousey

Bang's Mobile Training Center
I just cleaned 4 pair of boxing gloves and 3 pair of Mma gloves from my car. Too much gear  -Duane Ludwig

Pat Looks Like a Hipster Pirate
CROATIAN BANDAID!!! moby.to/8qhfw3   -Pat Barry

Epic Bromance
@JoeJitsu #YouCompleteMe pic.twitter.com/vT5W24gP   -Danny Castillo

Little Guy, Big Appetite
Eating salads twice a day is driving me f---ing crazy haha I need to hurt some one already so I can be a fat kid again   -Ian McCall

No One Can Blame You
Didn't watch the Grammys because I knew there was not going to be enough cowbell for my liking.  -Miguel Angel Torres
Saturday, November 22
10PM/7PM
ETPT
Austin, TX

Media

Recent
Roger Narvaez, James Vick, Josh Copeland, Nick Hein, and Jared Rosholt talk about their nickname origins as they prepare to do battle at Fight Night Austin on Nov. 22.
Nov 20, 2014
Fast-rising featherweight Conor McGregor returns to the Octagon to face Dennis Siver at Fight Night Boston. Tickets are on sale now and are sure to go fast!
Nov 19, 2014
Find out what featherweight contender Cub Swanson does to get away from the daily grind of the gym in this edition of Gym Escape. Swanson battles UFC vet Frankie Edgar at UFC Fight Night Austin on Saturday, November 22!
Nov 19, 2014
UFC Minute host Lisa Foiles updates fans on Holly Holm's replacement for UFC 181 and reveals how you can get your tickets for Fight Night Boston: McGregor vs. Siver!
Nov 20, 2014